fredag 13 november 2009

men SNÖN?!?!

jag är sju år och vill åka pulka. åtminstone önskar jag att jag vore det.. jag är 22 och vill orka leva, heter det egentligen. jobbhelg i helgen. kanske för en gångs skull är vaken när det är ljust ute.. MEN då ska jag sitta inne på jobbet hela dagarna istället. varför klarar jag inte att gå upp i tid längre? det brukar ju aldrig vara ett problem. ska jag behöva börja med nån form av uppåttjack för att hålla mig vaken den tid på dygnet man ev kan få en strimma ljus genom fönstret? take today for an example.. gick och lade mig 0330 och sov till 1400.. LJUS! tänkte jag och lade mig i soffan.. och somnade.. tills nu 1700. kolsvart och måste gå på jobbet. wihoo, då är man pepp.

men som tur är, så är det de enda som bekymmrar mig i dessa tider. fyfan vad bra humör jag är på helatiden. det måste vara sjukt enerverande för min omgivning. och det gör mig egentligen bara ännu mer nöjd. DESSUTOM så har min näsa i princip läkt ihop nu. åtminstone på utsidan. så ingen behöver mobba mig längre. nu ska jag gå på jobbet och vara jättejobbig. för det är jag bra på!

dagens: lyssnar just nu massor på bring me the horizon och mår sjukt bra av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar