måndag 16 januari 2012

hej vardag.

jag är uttråkad. och som alla smarta uttråkade människor så repeterar jag gärna detta tyst för mig själv som för att försäkra mig om att "ja, jag är verkligen jätteuttråkad". istället för att faktiskt göra något åt det. det är smart.
livet blir nog inte mycket bättre än såhär. det här är vad man kommer längta tillbaka till när man är gammal. kul. det blir alltså bara sämre och sämre härifrån... deprimerad? nej. jag inser bara fakta, och lär mig leva med det.

och för att skjuta detta annars så glada inlägg till nya höjder så har jag en ny kandidat i de konstigaste sökorden som leder till min blogg. kroniskt näshår. ja vilken kroppsbehåring är inte kronisk kan man ju då undra. till er stackare som lider av kroniskt näshår har jag bara två tips. laserbehandling eller självmord.

3 kommentarer:

  1. Ibland funderar jag på om jag verkligen har läst hela din blogg då sånna här fina ordblandningar dyker upp. Men ja, jag har läst dom. Jag är ganska less jag med för den delen, men inte uttråkad, jag är på fight humör vilket kommer att kulminera till kvällen.(du vet varför :P) I´ll tell you more later. Puss!

    SvaraRadera
  2. HAAAHA! Det där med kroniskt näshår var det roligaste jag har läst på länge! Sluta skriv om sånt där om du inte vill att man ska hitta hit med dom orden :D :D

    SvaraRadera
  3. ja, men jag kan ju inte minnas att jag har skrivit om sånt :D men för mig får dom gärna hitta hit oavsett vad dom söker på. det är ju bara kul att det är såna skumma ord!

    SvaraRadera