måndag 28 februari 2011

hey hoe!

praktiskt taget tagen av stunden. en sån underbar dag det är idag, solen skiner och jag har haft sovmorgon. jobbhelgen är slut och det ända som vore roligare är om jag haft en riktig tomte som jag kunde prata med.

på fredag ska jag åka bräda i åre. kors i taket det var länge sedan jag satte min fot i dom backarna. sist var det ju endast rumpan som varsamt placerades på en stjärtlapp och gled utför i dom trakterna. jag har alltid undvikit åre pga allt folk och de höga priserna, men nu är det upp till bevis. jag tror ju knappast att priserna sjunkit sedan sist jag var där. snarare fyrdubblats.. men det kan ju vara värt det? och vad det gäller allt folk, så borde ju expansionen påverka liftköer till det bättre. i vilket fall som helst ska det bli kul att få åka lite snöbräda. bara inte väderprognosen stämmer inför helgen, då det lutar mot en regnblaskigt bajsväder. grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar