onsdag 2 februari 2011

pre-dinner mayo... is good for you.

nananannanana. här sitter jag och nynnar för mig själv. desultorys nya skiva counting our scars är ju faktiskt riktigt bra. tur för mig att dom ska komma på get away i gävle i sommar. fan vissa saker gör ju att man nästan blir på lite bra humör i dessa tvivelaktiga tider. januari månad är över. jag har nästan fått ordning på röran både i lägenheten och i huvet. och idag var det såhär nära (visar mellan fingrarna) att jag spelade lite tevespel.

för några dagar sedan delade jag med mig av en länk för middagstips. men nu tycker jag att vi tar och skrotar den länken. det känns lite old news. låt istället killarna bakom regular ordinary swedish meal time sköta era middagstips hädan efter. ni som inte redan kikat in dom borde göra det. snarast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar