fredag 27 juli 2012

lagom är bäst

nu har jag precis skaffat internet på riktigt. grattis anna! och det var precis så svårt och avancerat som det får vara utan att vara FÖR svårt och avancerat. tack tele2 för att ni finns. bara att sticka in en nätverkskabel i väggen och vips, så kunde jag surfa bäst fan jag ville.

sitter och kollar på OS invigningen.. vet inte alls varför, men jag har inte orkat byta kanal sedan jag kom hem från jobbet. FAAN vad tråkig invigning. och FAAAAN vad tråkigt det kommer vara med sport oavbrutet 24/7 nu framöver.

snart ska jag byta kanal.. eller helt enkelt stänga av teven, och dra på nån riktigt hård musik istället. eller batman kanske?.. jafan batman blir det. den 5e batmanfilmen denna vecka.. och imorgon är det dags för den efterlängtade! OMG OMG OMG! det finns fan inga ord som beskriver hur mycket jag har längtat efter den här filmen. och att jag inte ska få se den förrän imorgon är näst intill en skandal!. It's been up on screens for ages now!

bane.. say no more. jag tror att han kan vara det bästa som hänt filmvärlden sedan nosferatu.

förväntansfull är bara förnamnet. FUCK ME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar