söndag 15 juli 2012

long time no see

wow.. alltså WOW! vad lång tid det går mellan inläggen här ibland. men jag har ju inte suttit vid en dator på flera veckor, så det har liksom inte blivit av. jag har i alla fall hunnit ha en underbar semester under tiden. den var fan BÄST! har kryddats med gris, dödsmetall och sprit. ja och en liten beskärd del av tomas ledin icke att förglömma. den där jävla ledin.

sommaren är kort som han sa i vilket fall.. så nu sitter jag här. min sista semesterdag. dödsångesten sune är på besök. jag vill verkligen inte återgå till skiten. jag mår lite som en bajskorv idag skulle man kunna säga. dels pga slut på semester. dels pga hejdå till max igår. och dels pga ätit och druckit konstant under semestern. att återställa balansen i kroppen kommer bli en utmaning utöver det vanliga. tänker på allvar försöka mig på att vara lite hälsosammare nu ett tag. jag mottager gärna tips från coachen.

tack och hej. leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar