lördag 14 april 2012

mysig hemmakväll.

men dra åt helvete vad tråkigt det var att sitta ensam hemma en lördagkväll. det här ska jag aldrig göra igen. som tur var hittade jag en lika ensam finöl ståendes i kulskåpet. kulskåpet?.. - det roliga skåpet? (åh herrejävlar jag håller på att dö av skratt nu. va jävla rolig jag är alltså!) och det, mina vänner. det var nog den godaste ölen jag druckit på länge.

jag tog i alla fall tillfället i akt och var lite extra tjejig för en gångs skull. fotbad, ansiktsmask och jungle rot på högsta volym. och jag måste bara säga det, att ansiktsmask, det ska jag tamefan göra oftare. nu är man ju len och fin som en jävla babianröv i nyllet.

man kanske ska ta och fortsätta i den här linjen och vara lite sund och börja äta nyttigt ett tag framöver. ett par månader skulle vara lagom... NOT! näe imorgon är det fan söndag, och då blir det kanske den flottigaste söndagspizza världen någonsin skådat. bakis eller inte. är det söndag så är det. skål och tack.

1 kommentar:

  1. Synd som sagt att jag inte visste att ni var i stan. Då hade du inte varit själv. Fats du var ju inte själv, du hade ju finölen!

    SvaraRadera