tisdag 3 april 2012

nu blir det mörkt igen.

håret alltså. man kunde börja ana en svag skitbrun färg, så jag tyckte att det var dax att förnya. och ja, jag vet att ni är högst ointresserade i just den frågan. det är just därför jag berättar om det. i nästa inlägg tänkte jag ta upp vilka kläder jag planerar att ta på mig, och vilket nagellack som matchar dem bäst.

fan va sugen jag blev på glass. jag skulle kunna döda för lite benåjärry nu. men frågan är ju bara vem man måste döda för att få det. tror inte att det funkar med vemsomhelst. kanske är det enklare att bara gå och köpa...

man borde kanske bli skrothandlare. och börja rappa.

2 kommentarer:

  1. hahaha anna, jag hade helt glömt bort din (och alla andras) blogg men nu har jag äntligen hittat tillbaka och jag måste säga att jag saknat den! skulle vara himla kul o ses IRL snart! :-)

    SvaraRadera
  2. :D tack clara! vi måste absolut ses snart!... snarast. säg en dag nästa vecka!

    SvaraRadera