lördag 21 april 2012

ny blogg!

jag tog tillfället i akt och startade en ny blogg. det kommer dock inte beröra denna ett skit eftersom jag fortfarande behöver någonstans att spy ut alla mina ointressanta tankar. men den som är intresserad av pyssel och inredning bör kanske titta in på den andra bloggen. kanske inte nu på engång då det inte står så jävla mycket där än. men håll ett öga öppet så kanske jag uppdaterar.

så nu ska jag njuta lite av att vara ensam. ja faktiskt. njuta. jag kom på det igår, att snart är jag inte lika ensam längre, så det är lika bra att passa på. bättre det än att bara sitta och klaga på livet. det gör jag ju alla andra dagar, så man kan ju behöva en lite paus. nähepp, jahopp. det var det det.

2 kommentarer:

  1. men fan vad dåligt att jag missade att du svarat på min förra kommentar...för typ en månad sen. du kanske har tid att träffa mig nästa vecka istället? annars är jag helt ledig på torsdag denna vecka! kram påre!

    SvaraRadera
  2. Fast nu jobbar jag en massa och har lite festivaler och så framöver. Men jag är ju ledig varje tisdag, annars jobbar jag ju till 21.00 som vanligt.

    SvaraRadera