söndag 8 mars 2009

and then I ate a smorgesboard and shot my friend.

att citera sig själv och skratta åt det är patetiskt. därför gör jag det helatiden. att jag dessutom gör det tyst för mig själv gör bara saken ännu roligare. för jag är den bästa av alla människor jag vet. jag drömmer om att färga håret blondt och vika ut mig i playboy. jag tvingar mig själv att spela tevespel bara för att kunna säga att jag har en hobby. egentligen hatar jag alla retards som kallar sig gamers. jag är den smartaste person jag vet, men älskar att spela oförstående bara för att höra förklaringar på olika saker från folk som är mycket dummare än mig. jag spelar bingolotto varje helg och lyssnar helst på dansbandsmusik. jag skulle nog inte tveka att mörda någon om det inte vore för risken att bli påkommen. makt för mig är förmågan att få folk att se vad de vill se. höra vad de vill höra. det är ingen som ser ironin i mitt leende, när jag säger "det är skönt att veta vart man har sina vänner" och jag njuter varenda sekund av det.

är det här mitt sanna jag? hur väl känner du dina vänner egentligen. hur väl känner jag dig? värt att ägna det en tanke eller två?

kvällens: at the gates blinded by fear... .. . ..alternativt lasse stefanz när du tror att ingen annan vet

3 kommentarer:

  1. Jag brukar rida på min ponny på lördagar, undervisar kvällskurser latin på Mittuniversitetet och tycker om att laga gourmetmiddagar till mig själv.
    Hur väl känner du MIG? ;D

    SvaraRadera
  2. Orka känna folk, bättre att bara låtsas!

    SvaraRadera
  3. ...eller bara slåss.

    SvaraRadera