söndag 1 mars 2009

...och tack så mycket för maten!

det allra bästa med denhär helgen har nog utan tvekan varit att slippa laga mat. torsdag och stadssväng, trolleritrollera och jonte har ställt makaroner och köttfärssås framför mig. fredag, inflyttningsfest hos malin. mat och dryck i glada vänners lag. tummenupp! lördag, personalfest, vin, tilltugg och supergod middag. tack alla för maten. idag ska jag gå till momma och försöka flirta till mig något där. jag ska nog bli en snyltare. jag tror att det är bra.

bydalssvängen fredag var iaf så jävla underbar. första åken för året och bättre före hade det inte kunnat bli. på eftermiddagen värmde tillochmed solen. men tacka satan för att vi inte åkte mer än vad vi gjorde ändå. för träningsvärken sune är fan inte att leka med. ben, armar, axlar, mage och stel som ett 80årigt lik på grönbete. det är så jävla värt det. men vad är grejen med män i lila overall? som inte kan åka RUNT en när man står och borstar av brädan. nej, när han kommer där och stakar sig fram i 2 m/h är det tydligen lite för snabbt för att han ska hinna väja för nån som han sett klart och tydligt framför sig den senaste halvtimmen. "TUT TUUT" mitt i örat två centmeter i från mig. jag blev så chockad att jag bara stod och gapade. IQbefriadeidiot. men sen log jag när han åkt förbi och jag verkligen la märke till hur den vackra tighta lila overallen skar in i rumpan på honom. stackars jävel. hahaha.
sen stressarn hem och middag hos malin. inflyttningsfest på hög nivå. riktigt skoj! men sen skulle alla gå på krogen. inte jättenajs.

3 kommentarer:

  1. Anna, gud va grön du är på jackan. xD

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag är avundsjuk på er... :)

    SvaraRadera
  3. Håller med om krogen, den sög!

    SvaraRadera