tisdag 24 februari 2009

fettis-dagen

jag gjorde för ett tag sedan ett tappert försök att vända dagen tillrätta, men insåg ganska snabbt att det är omöjligt och inte ens värt att försöka. därför började jag med att kliva upp 1230 idag. åt frukost och kikade lite på teve, för att en timma senare inse att det är bättre att sova. jag gick och lade mig igen och sov tills jag var tvungen att gå på jobbet runt 1630.

därför var jag självklart allt annat än trött när jag kom hem igen efter mitt lilla arbetspass. när alexander föreslog att jag skulle bygga en teleport och ta mig till stan, var jag ju inte sämre än att jag nappade på idén. en halvtimma senare, efter lite klipp å klistra, befann jag mig hos alex... med en och två semlor i näven dessutom. följande tid ägnades åt att inte ta en promenad, som var den huvudsakliga orsaken till mitt besök. nej. vi åt upp mina semlor och spelade street fighter IV tills klockan slagit 0230. jag tror att även alexander blev såld och redan nu planerar inköp av mästerverket.


hemma hos alexander intogs det godsaker.
kaffe och semla - det goda fikat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar