onsdag 4 februari 2009

whiskyonsdag?

ok. att klamra sig fast vid gamla vanor har aldrig varit en bra grej. tyvärr är det vad hela mitt liv har gått ut på. men nu har jag beslutat (utan sandras tillåtelse) att döpa om våran kära whiskytorsdag till whiskyonsdag. jag vet att jag kommer ångra mig imorgon, och påstå att old habits die hard. men för ikväll tänker jag åtminstone bryta mönstret. men lagom är alltid bäst. annars åker whiskyn ut genom fönstret. och det skulle ju ingen må bra över.

kvällens musik: Nomy. ja det funkar. till viss del. dom har det där extra som man skulle vilja sparka ner för en klippa, och sedan spotta på. men på ett bra sätt. som myggbett ungefär. jobbigt så in i helvete, men finns det en härligare plåga än att klia på myggbett? jag tror inte det. jag tror inte att du tror det heller. och jag tror inte att du tror att någon annan skulle kunna tro det.

stor bokstav efter punkt. screw that. det går inte att lära gamla hundar sitta heller. det skulle bara resultera i oändlig kaos. åter igen, gamla vanor är de bästa bland vänner. försök inte ändra på det som alltid varit så självklart.

och till dagens allvarligaste fråga. kommer jag någonsin att klara hela LEGO batman utan att ta hjälp av några som helst faq:s? jag tror inte det. jag mena efter att ha klarat ut story-play med 39,95 % så inser jag att spelet är oändligt. och det är nog därför jag blir lite smått förälskad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar