tisdag 19 januari 2010

coffeedrunk

idag har jag haft sån jävla tillbakalängtan till gymnasietiden. och till mediahuset. åååh, tänk att få ta sig en kaffe på gröna loftet nu. eller ute på rökbänken en solig vårvinterdag. cranka musik nere i fotolabbet. sitta å slappa sig igenom graflektionerna (ja.. jag saknar faktiskt det också). jag hittade min fotopärm igår kväll och blev alldeles nostalgisk. tänker nu att det är på väg mot sin död, då startskottet för de sista medieeleverna på wargen gick i höstas. trist. men det skiter väl egentligen jag i. jag vill ju bara tillbaka till vad som var då. eller egentligen vill jag nog inte det. jag skulle bli så besviken.

nu ska jag bara tillåta mig själv EN till kaffekopp ikväll. jag måste dricka mindre kaffe. varför dricker man kaffe så fort man har lite tråkigt? jag blir så... matt. och.. slö och tråkig. fast peppad och pigg, men på ett segt sätt. fattar ni? äh. helst av allt vill jag bara att den här veckan ska ta slut nu. jag är så sjukt opepp på allt vad den har att erbjuda.

1 kommentar:

  1. Va? vad menar du? Ska media lägga ner? Eller vad? Nej...? Nu blir jag ju alldeles yt i huvudet. Det här är ju inte bra. Eller? Eller är det kanske bra? Att vi får ett starkare band med alla vi gick media med, de åren det fungerade? Jag menar, Snöris osv, att jag får starkare band mm, att han faktiskt kommer svara när jag ringer och kanske sluta ringa polisen när jag står utanför hans dörr och vill få honom att öppna dörren så vi kan prata ut och så? Är det så det kommer bli? Betyder det även att prickarna jag har i registret om kidnappning och vandalisering kommer att försvinna? ANNA - BERÄTTA NU!

    SvaraRadera