söndag 10 januari 2010

white people stole my money

nu är det vitt som gäller. resten av månaden och troligen även nästa. vitt på alla sätt och vis. och jag undrar... hur gör man egentligen en white, white russian? eller ännu svårare; en vit svartryss? just nu lever jag på att hinka i mig vitt (svart) kaffe, och det duger alldeles utmärkt. speciellt duger det till att hålla kroppstemperaturen över nollgradigt. ok, jag klagar för mycket på kylan just nu. det är väl kanske min fastighetsskötare jag borde klaga på istället. MEN för allas trevnad ska jag sluta klaga helt och hållet och istället fortsätta på den vita linjen. HAHA!.. vita linjen. JAG tyckte iaf det var kul, ibland får jag till det. men nyttig ska jag vara. äta en massa sjögräs och vitaminer och sånt. vita.. miner.

fyfan vilket uruselt blogginlägg. så här går det när man har lite att göra. men IMORGON... tänkte jag iaf väga upp det här vita inlägget med lite svart magi. (eller kanske vit magi? äh, näe.. jag vet inte. häxdoning i alla fall) jag ska köpa bayonetta tänkte jag. så jag har något att göra nästa vecka. och på min lediga helg och allt. så jag slipper sitta här och skriva massa dåliga ordvitsar. ordVITsar.. höhö. nä nu skäms jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar