tisdag 20 april 2010

och en glass till kaffet

nu har jag smakat alla nya magnumglassar. ät INTE magnum temtation fruit. den smakar som komposthinken hos någon otrevligt nyttig person som lyxar till helgen med torkad frukt och HONUNG I TEET! (gud hjälpe mig). dvs lika äckligt som vilken komposthink som helst.. fast lite torrare och toppat med tranbär. nee, jag gillar hazelnut. och gold. lite. mycket.

jag slutade när jag kom till magnum 50 cal. har inte riktigt mått bra i magen efter det.

imorgonbitti åker jag och besiktar bilen. lycka till annapanna. ska det bli första anmärkningen någonsin på mazdan? hoppas inte det iaf. sen blir det en sväng till lillänge och handla sprit till vemdalen. tur att det är mycket lastutrymme i bilen. den ska fyllas. all the way.

1 kommentar:

  1. Jag har alltid tyckt om Magnum 50 cal. Brukar sitta med en i munnen mest varenda kväll. Konstigt nog gråter jag alltid... LÅLL :D

    SvaraRadera