fredag 30 april 2010

valborg

VARFÖR firar man valborg egentligen? för att få elda upp skräp. eller bara en anledning till att supa? ni är iaf välkomna att fira med mig. tillställningen kommer att äga rum med dunder och brak på konsum. i kassan. wohoo! jag står själv för all underhållning, och det går att handla både mat och dryck. jag har haft lite problem med alkoholtillståndet, men det finns i alla fall folköl och mängder av alkoholfria alternativ till den som kör. sen har jag sett till att ladda upp lagret med tändvätska, aceton och andra alternativ till spriten så ni ska inte behöva gå nyktra hem. vad det gäller majbrasa blir det en överraskning. allt jag säger är att det finns gott om brännbart material där.

vi syns väl ikväll?

1 kommentar:

  1. Men FUCK!! Tänk om jag vetat det, då hade jag FAN inte stått och krängt sprängda korvar på bygdegården hemma iaf!!

    SvaraRadera