måndag 26 april 2010

tortera mig länge. tack.

haha tack vemdalen. du lämnar mig aldrig besviken. som vanligt tänker jag inte gå in på större detaljer.. det som händer i vemdalen stannar i vemdalen. måndag och kroppen känner sig tusen gånger värre än igår, men jag kunde åtminstone stå på benen imorse när jag klev ur sängen.

nu blir det nyktert fram till SRF. eller jag kan ju åtminstone hoppas på det. vissa har ju pratat om värmland två helger framöver.. vilket visserligen låter som en jätteskojig idé... men är inte riktigt säker på att kroppen tycker exakt samma sak.

har hunnit fundera på lite tortyrredskap som skulle kunna passa en morgon som denna.. denna ser ju faktiskt ut att va på både gott och ont. jag har ju ett rejält behov av stretchning också.

2 kommentarer:

  1. Ajabaja, inte HELT nyktert på lördag tycker jag! För du SKA ju komma på mitt kalas! :-)

    SvaraRadera
  2. Allt som händer i Vemdalen stannar i Vemdalen. Utom Gonorré och Herpes.

    SvaraRadera