torsdag 6 maj 2010

annapanna - nu även som star wars-expert!

jahopp, då har man alltså till slut sett star wars. inte bara en av filmerna utan alla 6 (!) har tyckt länge att det är något man egentligen borde ha sett, så jag vågade helt enkelt inte säga emot max när han föreslog ett marathon. men en sak jag fortfarande inte riktigt kan smälta är hur smal karaktären bobba fett var. han var ju inte alls fet, som namnet antyder. därav smått besviken, men i det stora hela positivt överraskad av filmerna.

ikväll vankas det mojitos med clara! kanske någon film.. skitsnack i överflöd utlovas! det ser jag fram emot!

och glöm inte att denna drink är tillagad med kärlek!

imorgon bär det av till härliga värmland igen! ska bli riktigt skoj att få träffa världens bästa värmlänningar och hitta på lite bus med dom! för i år får jag ju inte träffa dom på SRF :( buhuu. jag gråter blod ska ni veta! det har ju visat sig att camp rosa socka i år bara består av 4 pers. det vill säga runt 10 pers för lite! SKANDAL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar