fredag 28 maj 2010

HELG!

sagt och gjort, så åkte jag in till stan och gjorde av med pengar igår. det kändes rätt så bra faktiskt. shopping och en kopp kaffe är allt vad som behövs för att saker och ting ska gå som jag vill. paketet som jag saknade skall ersättas, så jag slipper betala det i onödan. och vad det gäller shoppingen med elise så resulterade det bara att jag blev ännu mer pepp på festival. nu ser jag dessutom fram emot att jobba i helgen. eller nja.. men bättre det än att vara ledig och ändå inte kunna göra nåt 6 dagar kvar till semester. fan vad jag e bra.

däremot ser det inge bra ut för heman. han har inte ätit någonting på två dagar nu. har skaffat majsvälling och försöker få i honom det, men två små droppar på fingret var allt som slank ner. men han dricker i alla fall vatten nu utan att spy upp det. det ser jag som ett framsteg.

1 kommentar:

  1. Stackars Heman! :( tycker såå synd om lillen. skönt att dom ersätter det försvunna paketet!

    SvaraRadera