onsdag 12 maj 2010

jag står still

jag behöver ett spel att fastna i.. det behöver jag. och ett par nya solglasögon. sen ska ni få se att det blir fart på mig igen. inte nödvändigtvis fart, som i att det går snabbt. men fart, som i kreativitet som flödar.. och det kanske inte längre kommer vara som att prata med en hjärndöd när man pratar med mig. jag har också upptäckt att jag äter så otrevligt mycket när jag inte spelar något. precis som att jag måste ha något att göra helatiden. det är dumt.

jag var hemma hos mamma och pappa idag och njöt av solskenet. jag å mamma kom på världens bästa idé. att imorgon ska vi baka en tårta. för att fira att jag är bäst, och att hon inte är helt född i farstun hon heller. sen ska vi äta upp tårtan. gött.

1 kommentar:

  1. Lägg pärlplattor vetja www.perlervandals.blogspot.com !

    SvaraRadera