måndag 10 maj 2010

hej vardag! idag är du jobbig.

jag hade nästan för avsikt att skriva ett seriöst blogginlägg. mitt första någonsin. det skulle komma att skrivas in i världshistorien.. men allt fallerade under loppet av en hundradels sekund, när jag insåg att jag inte vet hur man gör. och bara tanken på min okunnighet gör att jag ler lite för mig själv. det är helt enkelt inte meningen att det ska vara så.

sanningen är att jag egentligen inte har något vettigt alls att dela med mig av. i skrivande stund inser jag att jag aldrig har haft det och borde sluta blogga. det tar ju upp så mycket av min ACK SÅ DYRBARA tid. idag hade jag t.ex tänkt berätta för er alla om hur jobbigt jag tycker att det är med vardagar... som om det skulle ha undgått någon?.. det är ju för fan det enda jag skriver om.

jag kompenserar den tid det tog för er att läsa detta inlägg med en bild på ett riktigt fult djur

2 kommentarer:

  1. gullig lama! anyways, när blire cosmopolitans eller gt's anna? :D vet att både du & jag är ganska upptagna människor. men kanske nästa vecka? eller den därpå? ... :)

    SvaraRadera
  2. ASG! Stackarn, det kan inte vara lätt att få brudar med den frisyren.
    Och Anna, LOVA mig att du ALDRIG slutar blogga! Även det tråkigaste blir liksom roligt att läsa när man vet att det är du som skrivit det!
    Njut nu av dom orden för nu har jag överskridit min snäll-budget för dig för flera år framöver.

    SvaraRadera