torsdag 27 maj 2010

som om saker inte kunde gå sämre

jävla fan vad irriterad jag är på allt nu. började fundera igår på vart ett paket jag borde fått på posten tagit vägen. beställde varorna för en månad sedan, så jag kollade upp vart paketet var. det visade sig att det blivit levererat till mig 7/5 dvs tre veckor sedan. förmodligen har dom ställt paketet utanför dörren, och när inte jag varit hemma så är det någon annan lycklig själ som tagit reda på det. fakturan skulle ha varit betalad 23:e.. så snart får jag väl en påminnelse för att betala varor som jag aldrig kommer att få. SKOJ! jag som har så jävla mycket pengar nu! ser ut som att SRF kommer att bli ett bantningsläger för mig. ingen öl, ingen mat.. knappt nå bra band. MEN JA Ä INT' BITTER!

katten spyr floder överallt och börjar mer och mer likna skinn och ben. tror att det är värre denna gång än förut när han fått i sig nå olämpligt. så det är väl bara att ta en sväng in till veterinären då. men herregud det drabbar ju ingen fattig!

har jag tur matchar jag iaf katten efter en vecka på festival.

sådär.. nu har jag fått ventilera mig lite och kan återgå till mitt vanliga jag. nu åker jag in till stan och shoppar för pengar jag inte har istället. har hört att man kan göra det väldigt länge utan att bekymra sig. och sen ringar man lyxfällan, så löser sig allting ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar