måndag 6 september 2010

höst!

en bra helg avklarad. vi lyckades ju tillåmed boka stuga till vemdalen också. fan inte illa. full som en kastrull på lördagen. men hey, det bjuder jag på. vad vore livet utan en rejäl sinnesbedövning då och då.

härmed förklarar jag sommaren över och hösten är i högsta hugg! bra skit. nu är tiden då man skulle ha varit ute i naturen och plockat pinnar och barr och löv å sånt. käkat roliga svampar och kramat träd... om man vore en riktig skogsmulle. nu är ju inte jag det, så jag njuter av livet framför teven med en spelkontroll i handen istället. sen ska jag snart sätta igång å längta till vintern! hoppas att det inte blir lika jävla kallt som förra året bara.. eller var det kallt då? tycker man inte alltid att det varit en ovanligt kall vinter? eller var det året innan det som var så kallt? fan jag har ingen koll på det där. det finns inget dåligt väder... osv.

plaska i vattenpölar är väl en höstsyssla också?.. det ska jag göra.

.. fast jag vet inte jag.. vore det inte bäst om man inte hade nå årstider alls?

1 kommentar:

  1. Trodde aldrig jag skulle säga det, men hey, fan vad nice det ska bli med lite höst.

    SvaraRadera