tisdag 28 september 2010

tänk att få va en pickadulverman i vilda västern....

aaah, är så uttråkad idag. har ingen lust att göra nåt vettigt, men kommer inte heller på något kul att göra. så istället sitter jag och gör ingenting. det kombinerat med överskottsenergin of doom kan ju egentligen bara sluta illa. undrar om sandra har klippt klart sig snart..

nu ser jag fram emot helgen! bannemig vilken dunderfest vi ska ha i gräftåvallen. lyssna på gamla tyska schlagerdängor, joddla och dansa fågeldansen! behöver jag nämna att det ska drickas en jävla massa öl också?

joddelaadihoo!

tänk om man kunde göra så starkt kaffe att man kunde väcka döda med det. då skulle man kunna framkalla en zombieepedemi. fan va ballt det vore. det måste jag testa.

1 kommentar:

  1. Jag är avis kära Anna! Men jag ger igen med Tattoo-mässa och Raubtier :P Puss

    SvaraRadera