onsdag 15 september 2010

goooooodmöööööurning

nu har jag varit vaken i 20 min och redan har jag hunnit sett att det rullat in massa pengar på kontot. WOOHOOO LÖÖÖN! tappat min lilltånagel det var bland det äckligaste hittills, jag som började tro att jag skulle slippa det. blee. jag har öppnat kylskåpet och stängt det igen. det fanns ingen frukost där inte. men nu har jag ju iaf pengar att köpa det med. slagit huvet i toadörren.. ja, jag kanske inte riktigt var vaken innan det. men nu är jag både vaken och har en liten bula i pannan. startat en film och stängt av den igen. jag kom på att jag varken har tid, ork eller egentlig lust att kolla på film. det var bara en handling utan någon som helst tanke bakom den. jag brukar väl aldrig ens kolla på film på morgon.. vet inte om jag vill fullfölja den här dagen. vetefan vart det kan bära av.

nu ska jag servera mig själv starkaste slag av godmorgon sverige, det bruna guldet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar