måndag 13 september 2010

tendo bjuder lite på sig själv.

jag vet att det här med att skriva blogg ofta betyder att man måste bjuda lite på sig själv också. därför tänkte jag lämna ut mig själv lite mer i detta inlägg. jag känner att jag behöver göra det. en kort sammanfattning av mitt gångna liv bara.

jag föddes mycket ung på 80-talet, i skyttens tecken. uppväxtort: brunflo (utan större inslag av våld) intog befolkningsnummer 5. är lillasyster till en storebror och har även under flera år haft en halv storasyster. har haft äganderätt på ett flertal husdjur av olika färg, ålder och kön. drömyrke: fiskare. tilldelades 1993 alfred nobels fredspris. beundrar: muminpappan, charles manson, lars leijonborg samt ett flertal andra sektledare. har deltagit två gånger som gästsångare på leif "loket" olssons julskivor. sedan tre år tillbaka diagnostiserad narcissistisk personlighetsstörning och höftartros. lever just nu ett relativt stabilt liv. tack så mycket.

p.s. opålitlig i vissa sammanhang d.s.

p.s.2 all uppvakning på min födelsedag undanbedes d.s.

1 kommentar:

  1. hahaha, jag trodde jag kände dig anna.. men skenet har bedragit mig..

    SvaraRadera