fredag 14 januari 2011

emotionella anna

haha jag sitter och kollar på biggest looser sverige. finalen. jag har inte följt programmet så jag vet inte så mycket om personerna. skitsamma vad det är för folk. kul för dom att dom har blivit av med lite fläsk.. skulle vanliga anna tänka. istället kommer jag på mig själv med att känna mig väldigt emotionell och nästan lite äckligt amerikansk. ååååh vad han har kämpat hårt! han är verkligen värd ett bättre och hälsosammare liv. han kan inte ha haft det lätt stackarn. det är nästan så att man kan klämma fram en liten tår.

detta skrämmer mig nåt så oerhört.

1 kommentar:

  1. Det låter inte riktigt riktigt... Nu måste detta styras upp, jag vägrar låta dig sitta och gråta inför Biggest Loser. Det funkar inte. Nej, nu jävlar ska det ordnas nåt rafflande ska du se.

    SvaraRadera