måndag 10 januari 2011

go å gla' kääxchoklaaa'

börjar bli deprimerad. allt känns så meningslöst just nu. jag vet att det kommer gå över. kanske. MEN nånting som är bra med det är att jag blir mer kreativ då. har nämligen börjat se ett visst samband med mina små depressioner och min kreativitet. det är som att jag måste göra något för att samla tankarna. när jag är glad och på bra humör räcker det med att dra igång nåt spel på teven och ägna några timmar på det.

jag saknar visserligen spelen lite nu. men jag har fan inte ro nog att spela, och det är jävligt frustrerande ska ni veta. helst av allt skulle jag vilja spela ut castlevania snart. det går sakta men säkert! aaah, jag blir ju galen. jag är galen. jag behöver hjälp.

måste berätta om min kaffemaskin också. jag vet att jag har berättat om den innan, men det var ju före jag testade den.. fy fan säger jag bara. hur klarade jag mig innan? och till alla er som inte bara dricker te (malin).. säger jag KÖP!

2 kommentarer:

  1. Men om jag vill köpa en bara för att den var så fin och lila då? Det kanske finns en sån där fast för te??? Detta måste kollas omedelbums!

    SvaraRadera
  2. jag känner typ som du anna! alltid efter att jag haft mina "roliga" perioder då jag har kul hela tiden, blir jag så nere och tom.. tråkigt, men det är som ett brev på posten. typ som att man bara får ha visst mycket kul i streck.. btw så vill jag verkligen testa din maskin snart!!

    SvaraRadera