måndag 3 januari 2011

KAFFE!

vet ni vad jag gjorde!? jag struntade helt enkelt i att jag inte skulle shoppa något denna månad. äntligen har jag fått fingrarna ur och beställt en martello espressomaskin. jag känner faktiskt att jag kan vara värd en sån. så det så. hoppas att den är hur bra som helst. jag vill ha den NU! självklart köpte jag en lila, så den matchar resten av köket (förutom min jättegröna brödrost då..) fan va kaffesugen jag blev. idag får jag nöja mig med en helt vanlig svensk kopp.

fan gubbar. jag tror faktiskt på att detta kan bli det bästa köp jag gjort.

fick nytt schema idag igen. vet inte om jag ska skratta eller gråta. tänker försöka gå med på att det är ett bra schema bara för att jag inte orkar bry mig. hej då till mina lediga torsdagar! jag gillade er. ni har varit mig trogen sedan första början, men allt har en ände och korven den har två.

2 kommentarer: