torsdag 4 februari 2010

annapanna din osociala jävel

hej världen, det var ett tag sedan vi sågs. jag vill helst inte veta av dig, så jag blundar och låtsas som att jag pratar med någon.

hälsade på hos therese och robert idag. näst intill ett år sedan jag träffade therese tror jag. vemdalen våren förra året för att vara mer exakt. kom fram till att jag måste vara lite mer social och umgås mer med mina vänner, det är ju fan pinsamt. efter att ha sneakat mat hos dom åkte jag vidare till nästa person som jag inte träffar allt för ofta nuförtiden. alex. vi pratade om väder och vind.. och mongisar. en youtube sökning på "finsk mongis" ger för övrigt inga träffar. om du funderat på att söka på det, men ännu inte kommit till skott så behöver du alltså inte göra det. även att det stinker permobil i alex trappuppgång. tror fan dom hade årsstämma i permobilföreningen där dagen till ära och vi var inte bjudna. måste nog uppgradera kärran till nästa år.

dagens musik: dropkick murphy's finnegans wake and whack fol-de-dah now dance to your partner... klämkäckt.

1 kommentar:

  1. jag tror murre har helt rätt i att det är harley davidsson-permo som gäller. det eller inget :D

    SvaraRadera