söndag 7 februari 2010

efterlyser fralles blogg!

eller rättare sagt anders och mårtens blogg OM fralle. vad hände egentligen? sedan ni gav upp har ju fralle fullkomligt spottat ur sig material som skulle kunna täcka upp bloggen för resten av livet. i skuggan av fralli - kom tillbaka NU! fralles konstaterande igår angående att texter fastnar lätt på hjärnan hos familjen finland "ja, det är ju bättre att dom fastnar där än på lakanen". jag undrar just hur många texter som brukar fastna på fralles lakan.. och exakt VART i fralles egna lilla värld han befann sig vid uttalandet.

igår var vi förressten och firade elise som fyller ett år äldre. fylla garanterades av samtliga medverkare. eller nja. med undantag av sandra, som fick leka personlig chaffis istället. vi instiftade även en ny dag på kalenderåret. "alla-behöver-en-bögkompis"dagen. tina och jag planerade toppar och dalar (?) men våra planer höll inte riktigt hela vägen. det brukar dom ju aldrig göra. allt detta resulterade i att jag inte var jättepepp på att jobba idag. men jag överlevde arbetsdagen utan några problem.


söndagkväll verkar ha blivit filmkväll nu. som standard. kvällens film var antichrist. och ja.. jag blev ju lite lätt besviken att det inte var en skräckfilm det var frågan om, men.. obehaglig? ja. vidrig? OJA. se den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar