tisdag 23 februari 2010

jag och the origami killer

JAPP! idag kom den som ett brev på posten. bokstavligen. spelet. heavy rain. önskar nästan att det vore höst. känns som ett riktigt höstspel. sjuk grafik dessutom. tyvärr har jag inte hunnit spela så mycket eftersom sandra drog med mig ut på en solskenspromenad. oj vad varmt och skönt det var i solen. -24 rättare sagt. och efter jobbet fick jag ju besök av henne och chrille, så då kikade vi på the haunting in connecticut. jag blev positivt överraskad. dels för att det faktiskt var en skräckfilm och dels för att det var en bra sådan. fick även at the gatesboxen som jag förhandsbokade för någon dag sedan.. trodde inte att den skulle komma så snabbt. det blir en bra sysselsättning någon natt framöver! en bra dag skulle jag nog påstå att det varit.

dagens musik: skulle vilja säga mitt och sandras försök till visslingar, men eftersom det knappast räknas som musik så får jag lov att säga den låten vi försökte vissla på nomy you better die young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar