tisdag 16 februari 2010

less på jävla OS

alla pratar om det, på radio, teve, internet, tamefan i mina yrsliga dagdrömmar. jag blir på så dåligt humör så fort det är stora sportevenemang. alla ska va så jävla stolta över sitt land, och vet man inte vad alla andra pratar om är man plötsligt dum i huve. enda sporten man kan kolla på är ishockey.. och det gäller bara stanley cup, och allra helst finalen. och helst bara om detroit spelar den. där har ni mina restriktioner när det gäller sport. någon borde förresten bevisa att man blir dum i huvet av sport. det borde inte vara så svårt..

tore kullgren har ju tillåmed bevisat att man inte ens behöver kunna reglerna i sin sport för att bli ett känt namn i idrottssverige.

1 kommentar:

  1. jag har inte sett en sekund av OS i år så jag är på din sida :)

    SvaraRadera