tisdag 9 februari 2010

tendo och den tråkiga tiden.

den tråkiga tiden, som betyder väntan mellan allt roligt. som oftast tar över alldelses för stor del av livet. det och sömn. sen har man roligt typ 4% av sitt liv. BRA MATEMATIK DÄR JÄVLA GUD! jag tycker egentligen inte så synd om mig själv. jag gillar bara att ägna så mycket tid som möjligt åt att hata gud. i helgen blir det en trip till järpen.. helt utan större förväntningar ska jag påpeka. det ska man inte ha när man åker dit, för det brukar lösa sig så bra när man väl är på plats! jag tar med mig marängswissen och kommer bara. me like.

men äääeeeööhm. dags för en gräftåvallensväng i vår eller? någon som är på?

150" blir nog nästa prylköp. fatta att få lira the last guardian på den

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag lägger ett bud på de där handskarna och halsduken du nämnde, de låter lovande! ;)
    Stannar tills måndag morgon, hoppas vi hinner ses något! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gräftåvallen! Jag är lätt på :D
    Inte för att jag åker bräda eller nåt, men för sällskapet och ölen (som jag antar finns med i planerna)

    SvaraRadera
  3. Scheisse. Jag har en tjockteve. Typ 18 tum. Dessutom inte inkopplad.

    SvaraRadera
  4. Klart som hembränt att vi ska till Gräftån. :D

    SvaraRadera