söndag 14 februari 2010

jag är trasig

jag har så jävla ont i hela kroppen idag. efter en jätterolig och intensiv helg i järpen, så känner man att man lever. kan knappt lyfta fingrarna och flytta dom mellan knapparna på tangentbordet. inatt trodde jag seriöst att jag skulle dö. tanken slog mig flera gånger, men jag lyckades överleva och ta mig hem ändå. vi avslutade nämligen helgen med en hel natt i duvedsbackarna. upp med pistmaskin och ner med stjärtlapp. det är tamefan livsfarligt! måste ha gått typ 140, och omöjligt att stanna. volter och kullerbyttor in i träd, pinnar och liftstolpar har resulterat i att jag knappt kan röra mig nu. men fy satan vad det var värt det. tack pelle för att vi fick sinka dig i ditt arbete.

har även hunnit med att åka massa bräda, firat joels födelsedag, njutit av vädret och utsikten vid åreskutan, ätit alldeles för mycket god mat, kollat igenom nästan hela twin peaks och gjort en massa annat galet. nästa gång tar vi hundspann malin!

helgens musik: var tvungen att leta reda på klippet med heman hunters och sjunga med på den otroligt svängiga låten är det så här att vara kär när man är liten

1 kommentar: