tisdag 2 februari 2010

hälgenhälgenhälgen

machine fucking head

för er som missat så har det varit helg igen. en svart helg. eller jag vet inte. är allt som inte är vitt, svart? jo jag tror nog att det automatiskt blir till dess motsats när det upphör. jag fick ju för mig att jag skulle spontanköpa tågbiljett och våldsgästa stockholm. vilken tur att clara övertalade mig att följa som resesällskap på tåget. jonas var snäll och donade en machine head biljett till mig. och sen firade vi det med att bli fulla natten till fredag. nollsexnollnoll senare på morgonen avgick tåget mot hufvudstaden. och sen blev det helt enkelt mycket öl, mycket hårdrock, mycket pizza och mycket mer resten av helgen.

var även och såg bakisbio på lördagen. avatar 3d. den var helt klart sevärd. heftig film. men jag tror jag hoppar över det där med att ta livet av mig för att få komma dit. nog för att alla verkade ganska pårökta i filmen, men vart var festen? dom var ju bara arga på varandra. för mycket attityd. och sånt gillar ju inte jag.

mmhmm, tillbaka till norrland och massvis med kallt igen då. får ju vara glad för att det snöar iaf. en annan bristvara på planeten pandora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar