måndag 18 oktober 2010

det var en gång, och den var randig..

igår vaknade jag upp ovetandes om vad som var upp respektive ner i rummet. hela världen snurrade. bakfyllan sune var på besök. och jag som skulle på spelbandsstämma i sundsvall och allt! jag trodde att mitt liv var över, men som tur var räddade jag situationen med en kall dusch och resterna av gårdagens pizza. fit for fight.

sundsvall nästa. jag och jonas missade the kandidate, men tack och lov räddade entombed mig från besvikelse. visste inte alls vad jag skulle vänta mig av dom, men det var nog bland det bästa jag sett i år. jävligt tungt. jävligt tajt. hade gärna sett mer. grabbarna i volbeat gjorde det dom var där för. blev varken besviken eller överraskad. det var precis vad jag hade förväntat mig.
MEN jag måste erkänna mig lite avundsjuk på anna-maria som fick kliva upp och leka med bandet på scen. måste ha varit en jävligt fräsig upplevelse.

2 kommentarer:

  1. Vem av alla tjejer var Anna-Maria? :) Själv var jag också upp och kan försäkra dig om att det var grymt :)

    SvaraRadera
  2. Sv; coolt :)
    jaha, då var Anna-Maria hon som "tog emot mig" när jag kom upp på scenen ^^ haha x'D

    SvaraRadera