tisdag 19 oktober 2010

SNÖ! det vita guldet..

... impulsen att slänga mig på backen och rulla runt i snön var stor. men med blickarna från mannen med hund några meter längre bort i åtanke hejdade jag mig. jag lyckades tygla mina handlingar och gick istället raka vägen hem..

nu ska jag sätta mig och spela castlevania: lords of shadow hela natten. (ja det är sant! DET HAR KOMMIT NU! kors i taket) riktigt skoj är det också. även om dom ändrat spelstilen en hel del. påminner ganska mycket om bayonetta i uppbyggnaden. massa kortare banor, som som alla skiljer sig helt och hållet från varandra. trots alla stora förändringar så finns ändå allt som definierar spelserien kvar. har inte hunnit spela så mycket som jag velat, så det ska jag försöka göra något åt nu!

dagens musik: en liten trallvänlig glad låt från blood for blood! so common, so cheap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar