onsdag 13 oktober 2010

sons of satan praise the lord

imorgon ska jag slå hål i skallen på brevbäraren. och jag ska skylla på cdon. må dom brinna i helvetet.

inget spel idag heller med andra ord. det sista jag behöver just nu är att bli irriterad på en sån skitsak. för såna skitsaker har en tendens att växa sig så jävla stora i min närhet. men jag behöver faktiskt det där spelet. NU!

det blåser ute. det låter som att fan själv sitter utanför fönstret och skapar kaos. det blåser nästan rakt igenom väggarna. jag höll faktiskt på att blåsa av soffan idag. det är inget skämt. det är på sanning. jag var tvungen att hålla i mig i heman för att kunna sitta kvar. det blåser mindre inne på sovrummet, men det är satans så jävla kallt. funderar på om jag ska he på elementet. imorgon. om jag kommer ihåg det. sen ska jag nog göra det på finska också. fast baklänges.

dagens musik: hey! det var fan inte igår jag klämde in en dagens i mina inlägg. skärpning på den. med tanke på mina motgångar.. that's when I became a satanist. entombed som jag faktiskt ska se på söndag. bra skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar