måndag 25 oktober 2010

SRF 2011


biljetterna klara till nästa års sweden rock festival! gäller att vara ute i god tid.. men man FÅR ju trots allt en T-SHIRT på köpet. dra mig baklänges, men gratis smakar ju en smula bättre och biljetterna skulle ju ändå köpas förr eller senare. och hälsa den där ozzy att det är bäst att han håller ut ett tag till. fast om ni frågar mig så dog han lång tid tillbaka. närmare living dead än så kan man ju tamefan inte komma.

nähe, men jaha.. ny vecka säger dom som vet. tack och lov att helgen är över säger jag. det blev ingen bio för mig och sandra, så nu går jag till arbetsförmedlingen och skriver på blanketten åt helvete med hela skiten och sätter mig i karantän i 6 månader.

1 kommentar:

  1. varför blev det ingen bio? jag som är så nyfiken på om den är döläskig eller inte. :P

    SvaraRadera