fredag 15 oktober 2010

tårtbyggar'n

fan vad jag och jonas har byggt tårta idag. med pilspetstekniken, en mycket utstuderad men ack så avancerad teknik inom tårtbyggarsläktet. det slutgiltiga resultatet kan mycket väl vara ett av de bästa tårtexemplaren i denna tidsålder. det återstår väl att se.

en sån tårta vill jag ha på min födelsedag.

min katt har en kropp som en fullkornslimpa. det ser inte så smidigt ut. men fan va svårt det är att klippa klorna på honom. hal som en ål och rund som en limpa. dessutom låter han som en skottskadad bäver också. det är så synd om honom när han inte får som han vill.

dagens musik: var ju tvungen att kolla upp det andra förbandet till volbeat på söndag. måste säga att jag är jävligt förvånad över hur tunga band det är. danskarna i the kandidate kan ju fan rocka. det är inte alltid man är mer peppad på förbanden än på det man egentligen betalat för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar