torsdag 21 oktober 2010

hej vinterdäck

det är något speciellt med att få på vinterdäcken på bilen. då vet man att det inte är långt kvar till istappar, snöstorm och köldskador. underbart! jag vill åka pulka och bräda och skoters. det luktade tillåme vinter på riktigt ute idag. alla låter så jävla less på att vintern är påväg. fan, flytta härifrån då om det inte duger. vintern kommer med all säkerhet komma nästa år också, och året efter det... och året efter det. ni behöver inte låta så överraskade. vissa kanske föredrar slask bättre, men det gör INTE jag. tacka fan för äkta snö.

wihooo! jag vill! jag vill!

i helgen ska jag och sandra gå och se paranormal activity 2. hoppas att vi blir asrädda! det vore trevligt. och nästa vecka kommer malin och bor hos mig i ett par dagar. det ser jag fram emot.

1 kommentar:

  1. SSSSSSSSNNNNNNNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!! Älskar snö lika mycket som dig ja, det knarrar under skorna när man går utanför dörrn här and i love it! Nästa vecka kommer jag och kramas! i cant wait!

    SvaraRadera