fredag 17 december 2010

ba ba ba baaaka tårtaah

baka betyder idiot på japanska. stavningen vet jag ingenting om, men jag vet att det är så. fy fittingen vad det snöar ute. snöstormen sune. tur att jag lyckades starta bilen igår och sno mina föräldrars garage. nu slipper den snöa över och jag får en plogad parkeringsplats. alla vinner.

ja jag bakar tårta tills imorgon också.. ingen aning om hur det kommer gå eftersom jag inte testat att göra någon av dem förut. men jag tror att det blir awesome. en med vit chokladmousse och passionsfrukt och en fryst med hallonparfait och lakrits. den som vill får komma och käka upp dom imorgonkväll.

nu ska jag ta å dricka en gigantisk kopp med chai latte och avnjuta lite valrhonachoklad. bra skit. nästan lite onödigt bra skit.

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du är världens bästa vän. Du gör mig glad och varm om hjärtat! Tack för att du finns och grattis på din födelsedag! Puss och kram!

    SvaraRadera