onsdag 15 december 2010

det ser bra ut.

vaknade imorse och gick till tandläkarn. tack för att jag inte behövde gå dit igen. det hade nog inte min ekonomi pallat. jag måste fan ta å skärpa till mig nu och kanske ta å spara lite pengar. idag fick jag lön. 13000 försvann direkt i räkningar mm. nu ska faktiskt tilläggas att några av dom var för julklappar jag beställt på internet, men ändå. 13000 (!) det blir till å leva fattigt i januari och februari. fast det gör man ju ändå. vare sig man väljer det eller inte.

fast jag kanske måste köpa tapeter eller färg att skvätta upp på väggen i mitt sovrum. men sen får det fan va nog!

nu kom det post också.. bara det inte är en räkning till. då går jag ut och dödar någon och tar deras pengar. det är knappt så jag vågar gå och kolla vad det är. jag är nästan säker på att det är mer räkningar. fan.

nu ska jag ha kaffe.

1 kommentar: