söndag 19 december 2010

tack

tack för gratulationer och sånt. jag lyckades alltså bli ett år äldre den här födelsedagen också. ett år fulare och ett år drygare. och ett år stelare och dummare. tack.

söndagkväll alltså. glad att ännu en helg är över. jobbat tre av fem söndagar på rad nu. vill att det här året ska ta slut nu. finns inget bra kvar med detta år. är på så jävla dåligt humör och allt jag gör känns så jävla meningslöst. finns det botemedel mot sånt här? jag behöver något att lägga tankarna på. ett tevespel. justja, jag fick ett tevespel av jonas igår. kanske ska ta och testa det.

1 kommentar:

  1. leva ut i hundrade dar!!!!! :) Nej, vi vill ha dig i hela hundra år, jag lovar dig!:) Och för den delen blir du bara snyggare, roligare, smartare och mer underbar! Puss på dig!

    SvaraRadera