måndag 30 augusti 2010

back in brulle.

lite tråkigt att va hemma. lite skönt också, men jag hade gärna varit där längre. hann med en hel del under dagarna i storstan. tog en långpromenad genom halva stockholm. (och malin!? hör och häpna, jag lyckades tappa bort mig jag med!) sedan blev det middag och skitsnack hos bästaste syster och henke och även mickis var med. efter det blev det utgång med diverse folk. lördag och grönan. mycket roligt! efter det passade jag på att träffa linda, en gammal klasskompis som jag inte sett på år och dar! tog några öl.. några för många. haha, max snodde en vattenkanna på nån kyrkogård och kutade runt och vattnade folk. mycket rolig kväll!

nu blir det jobb i ett par dagar. heman ska kastreras imorgon. håll tummarna att det går bra! och sen ledig helg igen! najs.

1 kommentar:

  1. HAHA! Fan va bra gumman! Det gjorde du bra, jag förväntar mig att tappa bort mig själv på måndag då jag ska börja skolan. Jag hör av mig isf :P Tur att du hade en trevlig helg! Puss

    SvaraRadera