onsdag 11 augusti 2010

It's hangin' n' bangin' duude!

idag är jag vaken och tänkte satsa på att förbli det en stund.. får se hur det går, känner redan hur ögonlocken börjar trilla ner. i väntan på att dom trillat omkull helt och hållet har jag iaf försökt uppdatera mig med lite godsaker inom spelvärlden. det verkar som att sommartorkan är över, och det börjar hända lite prylar. och som ni förstår sitter jag ju inte och gråter över det. hej och hå här kommer mina topp5 roligheter. skratta eller gråt. eller överlåt bägge till mig. borde jag ha skrivit en varningstext till er som inte är intresserade? äh, jag skiter i det, ni borde kunnat lista ut det själv!

  1. guillermo del toro har hoppat av filmatiseringen av the hobbit för att nu regissera och skriva spel. hoppas bara att han kommer samarbeta med någon bra spelstudio, för det här kommer ju kunna bli legendariskt! appropå honom så ser jag även fram emot att se don't be afraid of the dark. den verkar mysig.
  2. ny trailer till LBP2 finns att beskåda. det rycker i fingrarna bara av att höra musiken. fan det ska bli kul!
  3. nu är det bekräftat att ett nytt bayonetta kommer inom en snar framtid. om det är en direkt uppföljare vet jag inte, men det skulle va intressant med en prequel. här vet jag faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, eftersom jag inte bestämt mig än om vad jag tyckte om första spelet. men en sak är säker. jag kommer att ta mig igenom det. hur töntigt spelet än må vara.
  4. detta är ju faktiskt bara för festligt! när man inte trodde att det gick att mjölka mer ur en spelserie så kommer det.. sims: medeltiden. maj 2011 är det magiska datumet. undrar hur det kommer gå?
  5. kan ju inte utesluta batman: arkham city i denna lista. har kollat på teasern fler än en gång och inser att det mer och mer börjar likna ett sjukligt betéende. synd bara att spelet inte kommer förrän under hösten. ... 2011.

heja SIMS! detta ser ju förjävligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar