lördag 14 augusti 2010

freaky brulle

det har hänt så mycket konstigt idag så jag vet inte vart jag ska börja... men en sak som hände när jag gick på jobbet iaf var att jag uppmärksammade ett negerbarn som satt och gapade i ett fönster... sådär som dom gör.. "HEJ!.. HEEEJ!... HEEEEEEEEEJ!" kära vänner gör inte som jag. ignorera inte ett negerbarn. för vad gör ungen? jo plockar upp vattenpistolen och riktar den mot mig! gott folk, jag blev beskjuten! MITT PÅ BLANKA DAN!

sen börjar min arbetsplats mer och mer börja likna en freakshow. som om det inte räckte med alla orginal som kommer och går där dagarna till ända. idag när jag satt i kassan så började det komma varor på bandet från tomma intet. först trodde jag ju att det spökade. men sen såg jag handen som knuffade upp varorna en efter en. EN DVÄRG!? vad i hela...! jag som är livrädd för dvärgar. det är ju bland det hemskaste som finns. jag satt bokstavligt talat och skakade efter jag böjt mig fram över kanten och konstaterat fakta. jag måste säga att jag hanterade situationen riktigt bra, men jag vet ju vad jag kommer drömma mardrömmar om inatt iaf..

what comes next? bearded lady?

3 kommentarer:

  1. jag är oxå sjukt rädd för dvärgar.. lite ironiskt kanske med tanke på min egen inte så resliga längd. men det är något jätteläskigt med dom. btw så tycker jag att du ska göra en bok av din blogg sen. jag lovar att köpa ett ex som jag kan plocka fram när jag behöver skratta. :D

    SvaraRadera
  2. Vem fasen är inte rädd för dvärgar?!

    SvaraRadera
  3. hahaha! jag dööör! :D
    och jag ska aldrig flytta till brulle :P

    SvaraRadera