tisdag 24 augusti 2010

let's put a smile on that face!

fy dundrans vad glad jag är. jag är sådär äckligt glad som bara äckligt glada människor kan va. hade jag träffat mig själv på stan så hade jag sagt "du, den där människan är helt enkelt FÖR glad.. det enda hon borde ha är ett nackskott.. eller åtminstone ett ryggskott." SÅ glad är jag. bara för att jag kan va det.

imorgon borde jag städa. det borde lugna den här sjukliga sinnesstämningen ett tag. man kan väl omöjligtvis vara lika glad när man gör tråkiga sysslor? fast å andra sidan så var jag ju glad på jobbet igår också. helt utan anledning. jag känner mig så fånig när jag är så.. undrar om alla andra också tycker att jag är fånig. det borde dom. jag tror dom skrattar lite i smyg.

3 kommentarer:

  1. hörru fåntratt. varför är du så glad???

    SvaraRadera
  2. :D jag vet faktiskt inte. jag bara är det.. och det har inte gått över än! tokigt!

    SvaraRadera